cikmaksa.lv logo

Daži ieteikumi kā veidot kategoriju nosukumu.

Veikala kategoriju nosaukumu izveide prasa rūpīgu pieeju, apvienojot morfoloģijas, lingvistikas un SEO principus. Šeit ir ieteikumi kopumā:

1. Nominalizācija un gramatikas pareizrakstība.
   - Izvēlieties skaidrus un gramatiski pareizus nosaukumus, izmantojot nominalizāciju, piemēram, "Veļas mašīnas" vietā "Sadzīves tehnika > Veļas mašīnas".

2. Afiksi un gramatikas veidi.
   - Izmantojiet vienkāršas vārdgrāmatas, izvairoties no liekiem afiksiem, lai uzturētu nosaukumus saprotamus un gramatiski pareizus.

3. Valodas vienkāršums un saprotamība.
   - Veiciet nosaukumus vienkāršus un viegli saprotamus, lai lietotāji intuitīvi varētu saprast, kur atrodas interesējošās preces.

4. Meklējamo vārdu iekļaušana.
   - Iekļaujiet meklējamos vārdus kategoriju nosaukumos tikai pareizi un tieši, lai uzlabotu veikala SEO un atvieglotu lietotājiem preču meklēšanu.

5. Kategorijas struktūra un hierarhija.
   - Uzturiet loģisku hierarhiju un konsekvenci kategoriju nosaukumos, lai veidotu skaidru struktūru, kurā lietotāji var viegli orientēties.

6. Valodas stila saskaņotība.
   - Saglabājiet vienotību valodas stilā un terminoloģijā, lai izvairītos no neskaidrībām un novirzītu lietotāju uzmanību.

7. Uzmanība pret morfoloģiju.
   - Pārbaudiet, vai nosaukumos ir pareizi izmantoti vārdi, un vai tiek ievērots gramatikas pareizrakstības standarts.

8. SEO un kategoriju dziļums.
   - Optimizējiet URL struktūru, iekļaujot kategoriju nosaukumus, un nodrošiniet optimālu kategoriju dziļumu, lai uzlabotu veikala atrodamību meklētājprogrammās.

Ar šiem principiem kopā veidosiet kategoriju nosaukumus, kas ne tikai atbilst lingvistikas un morfoloģijas standartiem, bet arī optimizēs veikala atrodamību tiešsaistē.

Protams, šeit ir daži konkrēti piemēri, kā jūs varētu strukturēt kategoriju nosaukumus, ievērojot iepriekš minētos principus:

1. Sadzīves tehnika, Veļas mašīnas
   - Nominalizācija un īss, saprotams nosaukums.

2. Mobilie telefoni, Viedtālruņi.
   - Uzturiet vienotību (piemēram, izmantojot "Mobilie telefoni" kategorijā "Elektronika") un iekļaujiet meklējamos vārdus, bet nelieciet ikvienai kategorijai priekšā 'elektronika'

3. Datoru komponentes, Procesori, Intel procesori vai Procesori, Intel procesori.
   - Konkrētu zīmolu vai veidu pievienošana palīdz precizēt preces kategoriju.

4. Apģērbs, Mēteļi un virsjakas, Pavasara jakas vai  Mēteļi un virsjakas, Pavasara jakas.
   - Skaidra struktūra un precīzs nosaukums apvieno dažādus apģērbu elementus.

5. Sports un atpūta, Sporta apavi, Skriešanas apavi vai  Sporta apavi, Skriešanas apavi.
   - Nominalizācija un īss, taču specifisks nosaukums, iekļaujot meklējamos vārdus.

6. Dārza preces, Sēklas un stādi, pļavas ziedi vai  Sēklas un stādi, pļavas ziedi.
   - Vēl viens piemērs ar precīziem un saprotamiem nosaukumiem.

7. Mēbeles, Gultas, Divguļamgultas vai Gultas, Divguļamgultas.
    - Loģiska hierarhija un precīzi izteikts kategorijas nosaukums guļamistabas mēbelēm.

8. Virtuves iekārtas, Kafijas automāti, Kapsulu kafijas automāti vai Kafijas automāti, Kapsulu kafijas automāti.
    - Konkrēta tipa virtuves iekārtas ar norādi uz precīzu veidu - kapsulu kafijas automāti.

9. Videotehnika, Televizori, 4K Ultra HD televizori vai Televizori, 4K Ultra HD televizori.
    - Iekļaujiet rezolūcijas specifikācijas, lai sniegtu papildu informāciju par produktiem.


Piemēri ietver dažādas preču kategorijas, atspoguļojot dažādus veikala piedāvājumus, bet ar kopīgo mērķi - skaidri un efektīvi raksturot preces, kas iekļautas šajās kategorijās... Cerams, šie piemēri jums palīdzēs veidot vienkāršas un saprotamas kategorijas jūsu lietotājiem.

Šim rakstam ir informatīvs saturs.
Ar cieņu, cikmaksa.lv administrators.
21.05.2023