cikmaksa.lv logo
Daži ieteikumi, kā veidot preču nosaukumu.
Preču nosaukumā izmantojiet tikai preci raksturojošus vārdus. Šādu nosaukumu varētu sastādīt no trim galvenajiem preci raksturojošiem faktoriem: 1.preces ražotājs (ja nepieciešams -saīsināti), 2.preces nosaukums (kas tas ir?), 3.preces modelis(jauda,izmērs,svars,krāsa utt).
Šādi  veidots preču nosaukums ir labi pārskatāms un pilnībā raksturo preci, lai lietotāji to varētu ātri atrast.

Piemēri.
Iedomāsimies, ka mums ir kāda prece ar nosaaukumu "kafijas kanna", ražotāju ="ķtr", modeli ="s-10", jaudu =2000w. Tātad - šādai precei nosaukums varētu būt: "Ķtr kafijas kanna s10 2000w"
Vai arī - paņemsim kādu preci no citas kategorijas, piemēram, mums ir trāpijusies prece ar nosaukumu "vīriešu zeķes", ražotāju ="ķtr", modeli ="",  krāsu="zilas", izmēru ="27", tad nosaukums varētu būt - "Ķtr zilas vīriešu zeķes 27izm."  vai "Ķtr  vīriešu zeķes zilas 27izm." Tātad veidojot preču nosaukumu iekļaujam tajā informāciju par preci. Skaidri un saprotami.

Kādus nosaukumus nevajadzētu sastādīt.
1.Piemēram, nereti ir situācija, kad preci nosauc vienkārši "kafijas kanna" vai "s-10", bet šeit pirmajā variantā jāņem vērā, ka šādu preču var būt tūkstošiem, savukārt otrajā, ka preci pēc modeļa nosaukuma meklēs tikai preces zinātāji, pazinēji... Manuprāt, šādi nosaukumi reti kad būs unikāli un lietotājiem maz ko izteiks, tātad lietotāji varētu sērfot ilgi un dikti Jūsu veikala labirintos, protams, ja tiem pietiks laika un pacietības.
2.Preces nosaukumus svešvalodā, piemēram, 'blablabla' vai '巴拉巴拉', kas izsaka mūsu 'platuma grādu' lietotājiem tieši neko..

Manuprāt, i-veikaliem kvalitatīvi sastādīti preču nosaukumi ir puse no paradīta darba.

Šai informācijai ir informatīvs raksturs.
Ar cieņu, administrators.